May, 22, 2013

Usch vad mycket det är att ta tag i och göra i skolan just nu. Istället för att kämpa på in i det sista får jag mer lust att dra täcket över huvudet och låta dagarna gå. Fick i alla fall bockat av tre/fyra saker idag på min "to do list", så någon vart kommer jag i alla fall, fär väl glädjas åt det lilla just nu.
Matte C nationella på fredag och det är nog det som tar emot allra mest. Tur att jag har en sån otroligt fin vän som ställer upp helt frivilligt och hjälper mig till 110%! Har suttit cirka 4 timmar effektivtid och pluggat in matteregler och tal..
 
Nu måste jag sova för att orka med morgondagen där redovisning och matteplugg står högt upp på listan.
Lune – Leave The World Behind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0