May, 15, 2013

Bilder från tidigare avsnitt/säsonger av HIMYM.

Igår såg jag sista avsnittet av säsong 8 (sista säsongen kommer i höst) och vad bra det var! Det var ett perfekt sista avsnitt tänker inte säga så mycket mer för er som följer det och inte sett avsnittet än, eller för er som överväger att kolla för det visas rätt mycket.
 
Frågan är nu hur jag ska klara mig till hösten innan 9 säsongen börjar, vill se mer! Dock har jag ännu inte tröttnat att kolla igenom övriga säsonger jag har hemma. Det kan låta lite töntigt men ärligtalat har det faktiskt "hjälpt" mig att kolla på HIMYM det senaste. Istället för att kunnat ringa eller fly hem till någon har jag hoppat ner i soffan och kollat avsnitt efter avsnitt nätterna in. Till en början trodde jag det skulle vara jobbigt att kolla på programmet då det innehåller 100% om relationer men istället har det varit "lärorikt" och fått mig att må bättre. Självklart har utomstående faktorer också påverkat mycket men under såna förhållanden det varit på det senaste handlar det mest om hur man själv tar tag i saker.
 
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0