7JANUARI

Nu tänkte jag avslöja den "otroligt bra saken". Det är nämligen såhär att mina grannar åkte till Thailand igår och är borta i 3 veckor. Dem har bett mig ta hand om deras katt och hus, nice huh!?
Dock vågade jag inte sova här första natten då jag hade fått sova själv. Plus att tidigare på kvällen hade en granne kommit hit och kikat in genom föntrerna på mig och Josse när vi lagade mat. Inte knackat på för att kolla läget, eftersom dem som bor här är killar i min ålder och annars är det bara mamman som är tjej och när Josse öppnar dörren och ropar på honom springer han iväg - till sitt hus..

Sitter och tittar klart på Sherlock Holmes. Hann bara kolla 1 timme igår innan vi kollade på bion.. Jäklar vad bra den va och damn vad snygg Shrelock Holmes (Robert Downey Jr.) är!! Nu måste jag se klart slutet på filmen. Puss!

Denna scenen i filmen va sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0