5JANUARI

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja, skaffade jobb!

Dog någon som stod dig nära?:
Ja, min morfar ♥

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?:
En resa med mina vänner igen. Danmark i juni var riktigt roligt!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: 19 april, 12 maj, 18 maj, 4 juli, 9 juli.

Vilka länder besökte du?: Förenade Arab Emiraten (Dubai), en snabbis i Oman, Danmark och Norge.

Dubai 2010-2011

Köpenhamn, juni


Vad var din största framgång 2011?:
Att jag sökte jobb och fick ett och att jag börjat träna mycket bättre de senaste halvåret!

Största misstaget du kan komma på?: Att skjuta fram saker..

Vad spenderade du mest pengar på?: Mat (!) shopping.

Bästa köpet?: Biobiljetten till Pirates 4!

Blev du kär i år?: Nej.

Gjorde någonting dig riktigt glad?: JA! Familjen, vänner, att jag fick ett jobb, att jag fick se min man än en gång på filmduken osv.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?:
Hans Zimmer – I Don't Think Now Is The Best Time
Timbuktu – Resten av ditt liv
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder
Ke$ha – We R Who We R
Petter – Baksmälla
bland annat..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hemskt att säga men kom inte ihåg hur jag va 2010. Men hade/har väl perioder då jag är gladare/ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?:
Pluggat

Vad önskar du att du gjort mindre?: Skjutit på saker!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: Som jag klär mig nu, hehe..

Hur tillbringar du julen?: Hemma. Med familjen + mormor.

Favoritprogram på TV?:
HIMYM (How I met your mother)!!

Bästa boken du läste i år?: -

Största musikaliska upptäckten?:
Åh, massor!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
iPhone

Något du önskade dig men inte fick?: Minns inte.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?:
Kalas med släkt

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja

Vad fick dig att må bra?: Vänner och familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0