14FEBRUARI

Hallå!
De senaste  2h i mitt liv har jag slappat bort! Tog en låång dusch + bastu och 30 minuter i massagestolen. Nu är mina vader väldigt avslappnade, det var knappt att jag kunde resa mig upp och gå efter massagen.. Skulle kunna leva såhär ett bra tag till!
Ikväll var det ett kvällsåk inplanterat men dagens vind har ställt till det för oss hela dagen och även nu ikväll.. Liftarna har stängts av och på hela dagen. I början av dagen hade jag inga glasögon så när vi åkte längst upp på toppen som ligger på 1500 m.ö.h, kändes det som miljoner vassa knivar "attackerade" ansiktet så de det blev till att åka och köpa glasögon och dra upp halsduken över hela ansiktet resten av dagen, hehe!
TalkToYouLater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0