13SEPTEMBER

Jag är fortfarande kvar i min ''plugg-9/11-bubbla'' kommer aldrig ur den!
Jag har ett ''favorit'' Youtube-klipp, en film där planen åker in i WTC, som jag kan se om och om igen, jag ryser (och får t.o.m. tårar) varje gång!
I söndags var det ett program på SVT2 som hette Dokument utifrån. I programmet berättade USA:s högsta ledning om vad som hände bakom kulisserna under och efter attacken. För er som är intresserade gå in här och kolla på programmet. Var så jäkla intressant att se/höra vad som gick runt i deras huvuden, vad som hände runt om, allt!!

Nu måste jag, tyvärr, återgå till Kulturkunskapen som vi förövrigt har prov på imorgon - 2:ans första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0