28NOVEMBER


Hej. Här sitter jag i min ensamhet, i mitt kök, hostar sönder halsen och fräser sönder näsan. Ja, jag är sjuk. Kände mig ganska dum när jag ställde mig och rostade mackor, som om det skulle vara bra för halsen.. Nu i efterhand kan jag säga att känslan stämmde.

I fredags åkte jag och tränade direkt efter skolan, direkt efter träningen träffade jag Josse och vi satte och på Karma. Direkt efter att vi varit där åkte vi hem till mig. Direkt efter att Idol hade slutat åkte Josse hem och jag hoppade bums till kojs.
I lördags jobbade jag hela dagen kände att förkylningen var på G så jag beslutade mig för att stanna hemma. Klokt beslut!
I går, söndag, första advent, åkte jag och mamsen in till stan och shoppade. Väl hemma igen satt jag med skolarbete, kollade på TV och julpyntade lite.

Latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0