ME AND MY DEARLY BELOVED


Bra, bättre, Pirates of the Caribbean - On stranger tides.
Dog ju lite hur grym den var!! Många av er tror säkert att jag tycker alla filmer är så bra att jag inte kan ge dålig kritik för dem. Tro mig de kan jag, det händer väldigt sällan med tanke på att de är, enligt mig, världens bästa filmer så blir det svårt!!

Det enda jag tyckte var lite tråkigt var att de var så lite på vattnet och seglade. Det sköts inte en enda kanonkula i hela filmen. Jag kunde lista ut att slutet inte skulle vara som trean, där de är världens mest pampigaste krig (som jag förövrigt älskar). Visst, det var kanske ''skönt'' att de höll sig på land, men en och annan kanonkula kunde de allt smällt iväg! De är ju trotsallt pirater.

Pirates 4 var annars ingen besvikelse, snarare tvärtom. Jag hade höga förväntningar och de slog regissören, Rob Marshall, med hästlängder!! Tack för denna film jag ser verkligen framemot de två näst kommande filmer!
Det är inte helt säkert att de båda blir av, men jag läste en artikel med Geoffery Rush att han och Johnny Depp hade, mer eller mindre, gjort en deal om att göra minst en film till. Great deal my friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0