30MAJ


Idag fyller min bästaste vän 17 år, grattis Hanna!!
Måste säga att du/hon är förjäkla snygg.

Måndag, sista måndagen i årskurs 1 VT - 11, hur skönt? Detta lilla firade jag med en (extra go) cola zero, som förövrigt har blivit min drog. Tack även solen för att den har hittat fram nu igen, lägligt till denna vecka då vi är lediga och kan slappa på altanen i värmen.
Om någon timma eller två ska jag & Paboo träna. Ska bli skönt att bli av med helgens festligheter som runnit som vatten ner i magen - men gott hare varit!

P.S jag har fått en ny laddare till datorn D.S

Kommentarer
Postat av: Hannisen

Man tackar man tackar, vilken ära! Du är bäst och förjädrajäkla apsnygg, saknar dig som tusan och tycker att du är en hejdundrans bra tjej. Jag älskar dig bästis!

2011-05-30 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0