24MAJ

Hej! Jag har inte kunnat logga in på blogg.se via google chrome och det är det jag använder mig av, tills jag kom på att jag har explorer också!

Igår var jag ledig från skolan, var på begravning för morfar. Jag har inte berättat det, han gick bort på påsklovet, 19 April (då jag hade ett uppehåll på 1-2 veckor).  Det var en mycket fin och välordnad begravning, finaste av de 3 jag varit på i mitt liv. Vila i frid morfar, jag saknar och älskar dig!

Idag var det bara matte nationella som stod på schemat. Det var mycket lättare än jag trott och jag tacker för det! Ídrotten var inställd så jag och Paboo tog och gjorde en egen gympa lektion. Sprang 2km som uppvärmning och sedan utegym. Efter det åkte vi hem till mig, pluggade och larvade oss som vanligt.. (haha).

Imorgon har jag bara en enda lektion mellan 08.25-09:40 sen slutar och jag är den enda i min klass som gör det! Jag har inställd dans och behöver inte göra muntliga nationella i spanska. Vi har redan gjort muntligt prov innan och var man nöjd med det betyget behövde man inte göra nationella. Hur skönt?

Nu ska jag ta mig en snabbdusch, sedan ska jag krypa ner i en nybäddad säng med tidningen CHIC.
PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0