22MAJ

De senaste dagar har jag blivit: 
En guldmedalj 
En go tomat bränna i ansiktet
.. rikare

Ett geografi arbete (ÄNTLIGEN)
.. fattigare

I fredags var jag och några vänner på Liseberg och skulle se Veronica Maggio, vi var inte dem enda.. Det var 20 000 till som ville se henne. Liseberg fick t.o.m stänga kassorna för att det blev helt fullt inne i nöjesparken. Dock fick inte vi så bra platser, men vi hörde henne ändå!

Lördag och idag, söndag, har jag spelat Aranäs Open, en handbolls cup som spelas utomhus på gräs här i Kungsbacka. Vi vann B-slutspel, wuhu! 
Jag har omedvetet bättrat på min bränna i ansiktet så nu när jag kollar mig i spegeln ser jag en tomat.. Det absolut värsta med denna cupen är att det alltid, varje år, regnar. Det är inte lite dugg utan när det väl regnar, så öser de ner! Precis när våran final match tog slut satte de igång och då var det inte bara för oss att ta vårat pick och pack och dra hem, utan då ska vi har prisutdelning och städa alla 40 planerna.. Jag behöver kanske inte säga hur jag såg ut efteråt? 

Nu måste jag verkligen sova, är jättetrött efter helgen.
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0