17MAJ

Fick denna underbara tröjan av mammi & pappi idag, love it!

Tack Aranäsgymnasiet för att jag fått vara ledig idag. Dagen till ära har jag pluggat matte (vi har matte nationella imorgon) och lite geografi. Nu på kvällskvisten har jag kollar på filmen Piraha, och såhär i efterhand kan jag säga att jag mår riktigt dåligt.. Den handlar bl.a om att det blir en jordskred och det öppnas upp en jättestor klyfta i en sjö. Ur klyftan kommer miljaders hungriga Pirajor som längtar efter att få äta upp boskapet runt sjön. Givetvis är det ett vatten party just då och ja.. Jag rekomenderar inte filmen till er som är känsliga, som jag, för blod, lik och dyligt.

På tal om film. Vilken film är det som har världspremiär om inte PIRATES OF THE CARIBBEAN - ON STRANGER TIDES!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0