HOS MORMOR, IGEN

Hej vänner!
Sitter här hemma hos mormor, precis som förra veckan, och kollar på let's dance och på hennes golv. Givetvis dök det upp en äcklig spindel så här sitter jag spänd och med fötterna i soffan och tittar runt mig var och varannan sekund..
Kom ni ihåg när jag skrev om den natten jag fick min första källar spindel i mitt rum och jag sprang och hämtade dammsugan och så försvann spindeln och i nästa sekund var den framför ögonen på mig? Ja, för någon vecka sedan när jag och mamma satt i mitt rum och kollade på mitt SH arbete tittade det fram en stor jäkel.. I förra veckan dök det upp 2 SPINDLAR PÅ MINDRE ÄN 1 TIMME!! Förstå att jag var livrädd!! Nu har jag fått mängder av tips att gå på ''spindel terapi'', men det skulle jag aldrig våga göra heller..

När jag ändå skrev om SH arbetet, och gjort det i flera veckor, så fick jag VG på det. Jag brukar inte skriva om vad jag får för betyg men när jag skrivit om det så många gånger gör jag det, så, nu vet ni det.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0