24MARS

Hallå! Dagen gick förvånadsvärt fort, tack och lov. Jag hade min svenska redovisning och den gick åt.. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit så nervös som jag blev när jag stod där uppe! Det kändes som att jag sväva på svarta moln, att det var en dröm som att jag skulle svimma vilken sekund som helst och benen blev till spagetti. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg någonting jag sagt förutom inledningen och halva handlingen. Jag kommer ihåg att det kändes som tiden stod stilla och att jag aldrig blev klar. Helst av allt ville jag springa ut ur klassrummet men benen orkade knappt hålla upp mig. Summa sumarum var det är mitt värsta tal/redovisning - enligt mig. 

Nu ska jag träna och så fort jag kommer hem ikväll ska jag gå och lägga mig!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0