1MARS

Åh, äntligen Mars, som jag längtat efter dig! Denna månad hoppas jag att våren sakta börjar röra sig mot sin början så att slutet av April och hela Maj (och framåt) sprudlar med gröna, fina, träda. Blommor lite överallt och framförallt - bort med denna jämrans snön!

Mars är ju även katternas månad, då de letar 'partner' och har myspys så vi hoppas på att alla katter går in extra hårt (haha) i år för vi är i stort behov av en liten kissemiss.
Har kollat runt på blocket men vi är inte tydligen de enda som vill ha en liten misse.. Annonsen läggs upp på förmiddagen och på eftermiddagen är den puts väck..
Om det är någon här som vet med sig att du/någon anhörig ska få kattungar (bondkatter), som ska sälja för ungefär 100 kr, kan inte ni, snälla, lägga en kommentar!

Nu måste jag dammsuga mitt rum och i källaren innan Felicia kommer hit. Ikväll ska jag träna och sedan kommer tjejerna hit och sover, vi har nämligen studiedag imorgon, sköööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0