13MARS

Hej!
Till att börja med vill jag skriva att vad kul att så många har hittat hit denna söndag och jag är ledsen att ni inte fått läsa något nytt om helgen.. Igår lördag, efter jag åkt hem från mormor, åkte jag hem och träffade Kiwin (Lovisa) åt mat och sedan gjorde vi iordning oss för fiesta. Festen var helt okej dock var jag och Kiwin mer taggade när vi gick hem från bussen än vad vi varit på hela kvällen. Vi tog fram chips, dip och film, Pirates 1. ♥

Vi vaknade upp runt 12:00 och ställde oss och gjorde pannkakor till frukost, vilket definetivt inte var igår.. Kiwin åkte hem och jag till Josse. Efter det åkte jag och spelade match i Partille mot Sävehof, vi vann med tre bollar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0