14JUNI

Tjenamos! 

De senaste dagarna har jag varit ganska upptagen, som ni kanske märkt. Fick sommarlov i fredags och på var jag på tjejmiddag hos Camilla.

I lördags åkte familjen (inklusive mormor & morbror) till Orust för att sprida ut morfars aska i havet (bilder kommer). När vi kommit tillbaka till land åkte vi hem till en bekant och grillade, fint!

Söndag. Åkte hem till mormor (bor i Göteborg) för aTt hjälpa till i hennes trädgård, började med att klippa gräsmattan denna dag. Satt sedan, nästan in till midnatt, och spelade träningsspelet 10000.

Måndag gick mestadels åt att rensa rabatterna från ogräs. När jag var klar med det på eftermiddan tog vi dricka, melon och 10000 och satte oss i Slottsskogen. Superdupermegamysigt!

Natten till idag var ganska sömnlös.. Imorgon åker jag och några tjejer till Danmark och ett kontrollfreak som jag är måste se till så allting stämmer.. Klockan 04:00 (var helt klarvaken) kom jag på att vi inte fått något kvitto eller bevis (förutom ett ynka mail) att vi bokat stugorna! Det var bara att fälla upp datorn och skriva. Nu är det fixat, men är fortfarande nojig över tågbiljetterna (har ringt öresundståget och exrta kollat 3 gånger så att det stämmer). 
Är ganska säker på att det är såhär: Eftersom detta är första 'stora' resan jag gör med kompisar, utan föräldrar, är det jag som hamnar i den rollen automatiskt. Annars är det: ''Pengar, pass, biljetter osv det håller mamma och pappa koll på''. Nu har jag fått den rollen. 
Jo, jag ser framemot resan jättemycket, men min resfeber har nog vänt lite grann till en elak förskylning (haha). 

Det är mycket som ska packas och göras innan kvällen tar sitt slut och jag måste verkligen börja nu. 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0