ON THE BEACH

Klockan 08:45 ringde klockan imorse och jag var uppe strax efter det, gjorde frukost och lunch för dagen. En hel dag på stranden (Vita sand, Åsa) med Hannah i det underbara vädret!! Har legat och slappat, kollat på Johan Glans - Skåne tour, pratat, ätit mackor och druckit cola light. Fint! 

Det är inte idomin utan solskydds'kräm' för läpparna. 

Det vita ni ser är ingen vägg utan Emmas arm, det bruna är min rygg.. Gött att ha så bra pigment Emma..?

Hann inte mer än att komma hem så fick jag ett meddelande från Paboo att komma ner till stranden och bada igen, fast i Onsala. Efter några timmar där tog vi våra tummar ur våra rumpor och sprang 6 km + styrketräning!!
Och nu kom jag precis hem ifrån Lisa. Har varit där ikväll med henne och Emma och haft myspys.

Ska upp 08:45 idag också.. Klockan 10:00 ska jag vara på vårdcentralen för att ta spruta mot livmoderhalscancer och 11:00 har jag tandläkartid, wuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0