HUSH HUSH

Jag är så stolt över mig själv att jag ens vågade mig iväg till vårdcentralen och tog Gardacil sprutan! För er som inte tat den; den gör ont när man precis tar den! Tack och lov är jag en av de människor som slipper den långa värken efteråt. Hos tandläkarn gick det bra, gjorde bara en snabb undersökning. Annars blev det ännu en dag på stranden, denna dag med bror min. Efter några timmar där åkte vi hem och spelade kub. De senaste timmarna har jag bara legat och slappat i min hamock och lyssnat på musik. Helt utmattad av värmen plus att jag redan är varm för att jag brände mig igår i solen. 

Nu ska jag torka mitt hår sen ska jag på tjejmiddag hos Lisa. Bye!  
Alexis Jordan – Hush Hush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0