6JUNI

Hej! 

Har haft fullt upp hela lång helgen. 
Onsdag: Grillkvällen var mysig, efter vi varit hos Jesper åkte vi till Liseberg och kollade på Petter/September. Fin kväll! 
Torsdag: Åkte och handlade mat med mammi och lite andra ärenden i stan.
Fredag: Hängde med och gjorde lite ärenden i storstaden, Göteborg. Sedan hem, städa och planera. 
Lördag: Lagade mat all day long och sedan kom tjejerna på tjejmiddag! Jättefin kväll och lyckad! Förutom att maten blev lite försenad då alla plåtarna inte fick plats i ungen.. Förstår varför amrikanare har två ugnar, haha! Bilder ska jag försöka hinna med att slänga upp imorgon. Fick så jäkla snygga och grymma presenter!! Bl.a en Johnny Depp tröja som jag ska hämta imorgon, lyckliiiig!!
Söndag: Hängde på stranden hela dagen med Lisa & Paboo. 
Idag: Sov fram till sen förmiddag (..) sedan träffade jag Lisis en stundis och tog en promenixis. Sedan hade vi Danmark möte, snart åker vi bruds (15 juni)!! Taggad, svar: ohja!

Nu är det bara 2 skoldagar kvar för mig. Imorgon och på torsdag. Det är bara jag i hela min klass som är ledig på onsdag, niiiice! Och på fredag slutar vi, weehuuuuuu! 

Sköön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0