9JULI - STRÖMSTADMILEN, CHEECK!

I'm back efter ett helvetes lopp.. Vaknade upp med ont i halsen och hosta men tog mig igenom hela loppet ändå! 1 mil - cheeck! Om det är någon som vill veta tid får ni fråga mig, men vill inte skriva ut det i inlägget. Det är inte det att jag inte är nöjd, men känns fel.
Sen så var det inte bara för tiden jag sprang, det var för att se vad jag klarade av, att se hur jag kan planera upp springningen och sist av allt - spurten i slutet! Spurten i sluten är roligast och då gäller det att man sparar sig ordentligt. Lyckligtvis fick jag en motstånadre och jag slog henne, Gud I'm so proud over myself!
Måste även tillägga att när jag sprungit halva, då kommer de där utomjordningarna och varvar mig och går in i mål.. Utomjording skriver jag för att man kan inte springa 1 mil på mindre än 30 min, det är omänskilgt!!

Hej, jag gillar att variera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0