18JULI

Hej alla små kottar! Kom precis hem från jobbet (07:45-17:00) och jag är heeelt slut! Har värK i ben, fötter och hjärnan (hehe). Det gäller verkligen att tänka till när de gäller alla koder för bröd och frukter/grönsaker. Egentligen tänker jag inte på koderna. Jag kom på mig själv ett flertal gånger när jag satt och rabbla och repetera repliker från Pirates filmerna. Drömde mig bort lite när jag drog varorna i 'lasern', som läser av streckkoderna, att jag tänkte på kriget i 3;an. Helt sjukt vad besatt man kan bli av några filmer!

Just nu står mammi i köket och gör smootie & pannkakor, vilken lyx måndag! Hoppas att den fortsätter med bad, ansiktsmask, nya lösnaglar, kolla film. ego time helt enkelt. Men det kommer garanterat sluta med att jag, efter maten, somnar i min säng och förblir där till morgondagen.. Tack och lov att jag börjar 11:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0