11JULI

Borta bra, men hemma bäst!

Har varit hemma i ca. 40 minuter och under den tiden har jag kollat klart på ett HIMYM (How I met you mother) - avsnitt, gjort varma mackor och druckit 1/4 av min 1.5 liters cola zero. Jag älskar att vara på hemmaplan igen!

Under helgen har 2 av mina närmsta vänner åkt till Frankrike, Josefine & Paulina (inte tillsammans) och inatt åker Hannah till USA, New York & Florida. GISSA OM JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ HANNAH!?!?!? New York, gaaah vad jag skulle vilja byta liv med henne just nu.. I 3 veckor är alla borta, när de kommer hem, åker jag.. Antingen åker jag och familjen norrut, upp till Kiruna, bilar över till Norge och besöker Nordkap. Eller alternativ 2, söderut, Polen. Besöker vita sandstränder osv. Hade från början tänkt att åka till Berlin i samma veva, men jag jobbar.

Nu ska jag fortsätta kolla på HIMYM och njuta av att jag är hemma.
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0