15JANUARI

Hej vänner små!

Nu är det egentligen tänkt att jag ska skriva om The Tourist, vad jag tyckte om den osv, men ne! 
Igår kväll gick jag och Hanna till Bergakungen, var lite sena och det var lång kö, vi skulle köpa lite godis till filmen. Filmen började 20:45, vi var klara med köpet vid 20:48. Det är ändå reklam innan så vi behövde inte stressa ihjäl oss. Trodde vi ja. När han som ska riva av biljetten säger följande ord vet jag inte om jag skulle skratta eller gråta. ''Ni är på Bergakungen, filmen visas på Biopalatset. Ni är på fel biograf''. 
- Jag blir matt!

Jag som verkligen taggat till denna dag. Det känns som ''han där uppe'' vill ''jävlas'' med mig. VARFÖR!? 
Istället tittade vi på The little Fockers. Tyvärr kom jag inte ihåg så mycket av filmen eftersom jag satt super kissnödig hela filmen och kunde inte tänka på något annat än att få gå på toa.. Jag vet att man kan gå ut från biografen och gå på toa, men vi satt i mitten och alla runt omkring var så inne i filmen att dom inte ens såg ner i popcornen en enda gång. Kände inte riktigt för att förstöra deras intresse i filmen. Fast egentligen skulle jag vilja kasta popcorn på varenda människa i biografen så sur jag var för att jag inte fick se den filmen jag har väntat på i över 6 månader!!

Idag var jag, Hanna och Fannie på stan. Vi åt lunch och kikade i affärer, mysigt. Nu i kväll var Paulina och Madde här och kollade på Prinsessan och grodan, en favorit!

Jag är nervös inför måndag då jag börjar i min nya klass, hejdådådådådå!

Vår mumsiga lunch-macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0