3JANUARI




Jag var tvungen, hehe..


Tjabba!
Det har tagit mig ungefär 20 minuter att bli klar med att ladda upp alla bilder, sega internet.. Jaja, till saken - matchen var sådär.. Slutade 2-1 till Milan. Zlantan var okoncentrerad och dålig. Kom givetvis i bråk med motståndarlagest tränare. Robinho sprang in i en kamera och fick lämna planen. Dock såg Robinho's inspringning i kameran väldigt rolig ut.

Idag var vi på Atlantis, ett äventyrsbad här i Dubai som ligger längst ut på en av ö-palmerna. Super kul! Dock tröttnade man lite på att åka runt i en uppblåsbar ring i alla slingor dom hade gjort, men det var roligt ändå. 
Vi åkte därefter till Dubai Marina och åt hamburgare, stora hamburgare så nu är jag mätt som en plätt!

Nu är klockan jätte mycket och jag är trött. Jag ska lägga in alla bilder från min morbrors kamera när jag kommer hem. Han har systemkamera och får mycket bättre kvalite osv på bilderna. 

Godnatt!
 



Kommentarer
Postat av: Mormor

Sicka gamla nyheter.Har vi ju redan sett på nätet.Om hur dålig Zlatan var alltså.Hur blir det med skidåkningen?

Vi kan skicka lite snö.

2011-01-03 @ 23:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0