19JANUARI

Äntligen har jag fått kläm på engelska glosorna, men det tog sin tid! Nu ska jag surfa omkring på internet för att hitta fakta om Sexmissbruk. Nu har min klump i magen kommit tillbaka, fan. Jag har ingen aning hur jag ska börja heller, dö dö dö! Okej, jag överdriver kanske liiite, för jag får fråga henne så fort det är någonting, men detta med att samla material får jag panik över + skriva frågor som jag ska besvara i en löpande text som ska vara mellan 2-5 sidor, och det är inte ens hälften av arbetet. Nu vet ni vad jag har att deala med..

Efter skolan träffade jag Kiwin en stund. Vi gjorde pannkakor och tittade på Transporter 3.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0