13JANUARI

Är såhäääääääääär sugen på att köpa en iPhone 4, men min hemska Sony Ericsson går inte ut förens i maj eller senare.. Jag vet att iPhone 5 kommer någon gång i juli juli, men den är så super ful så att hela magen vrider sig ut och in.. Jag tycker att iPhone 3G är halv fin i utseende, varför göra 5 precis lika dan som 3:an? Förutom kameran då som är.. Ful. 

Efter en lång dag av skola, utlämning av CV:n, väntan på mamma i 1h på coop(!!!) sitter jag här nu i min mysdress och dricker te i min I ♥ Dubai - mugg. Min hals är hemsk, vill inte samarbeta och gör ont när jag sväljer, hoppas verkligen den blir bättre till imorgon.
Är såhääääär trött så det börjar bli dags att hoppa i bingen. Imorgon fortsätter mitt äventyr av utlämning av CV, ska kolla på The Tourist och sova hos Hanna. 

Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0