11JANUARI

HJÄLP MIG SNÄLLA SVENSKA BEFOLKNING JAG SKÄMS IHJÄL!!

Min pappa var med på nyheterna igår med sin ''antihalkare'' en uppfinning han skapade 2004 som han förbättrat under åren. Här är klippet:

Jag håller/höll på att komma över detta klipp. Fast det är det mest sedda klippet på tv4 nyheterna..
Men så nu, när vi sitter och äter berättar han att mix megapol har ringt och vill ha med honom imorgon!! De ska prata om uppfinningen och så ska folk i Göteborgsområdet ringa in och ge en bra anledning till varför han/hon behöver en grusad väg av Patrik Alexandersson. Den med bäst motivation kommer pappa till och grusar med sin antihalkare..
Jag vet inte vad jag ska göra. Ta mig från jordens yta ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0