TRASSEL I 3D

Jag dööööööör vad rolig filmen va! SE DEN, SE DEN!!!

Håller verkligen med om att det är Disneys bästa (tecknade) film (Pirates är ju bättre)! Det var en film som man enkelt hängde med i och man skrattade/log hela tiden! Jag och Emma fick oss en riktigt skrattanfall så att tårarna rann då det var som mest sorgligast.. Det var nämligen så att det var i slutet då det var sorgligt, det blev knäpp tyst i bion och så hör vi från en tjej på raden bakom oss säga: Pappa, vad är mina ostbågar?
Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då och det var verkligen heeelt fel tillfälle, men roligt var det!

Efter bion gick jag, Lisa och Emma och satte oss på Karmá och fika, då de andra åkt hem. Vi satt där och prata i 2h och nu ligger jag här i min sköna säng och glor på TV och sneglar på Facebook.

Ska göra i ordning en morotskaka nu som mamma ska få imorgon på sängen eftersom hon fyller år! Ska göra kakan på samma recept som jag gjorde i höstas. Receptet hittar du här.

Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0