S - EX - MISS - BRUK

Sitter här på mitt stökiga rum och skriver på min SH inlämning.. Jag är väldigt rädd att jag ska kopiera någonting omedvetet, för vi ska skicka in det till urkund och där ser dem om man gjort det. Har du det, får du skriva om arbetet..

Rätt go dag i skolan, hade engelska provet som faktiskt gick bra! Är så nöjd eftersom jag slet som en oxe för att få in alla 64 glosorna. Efter engelskan var det bara mentorstid - där gjorde vi ingenting. På SH skulle jag få gjort mycket, men ne, det fanns inga datorer på hela skolan som var lediga/vi hade tillgång till.. Lektionen efter, svenskan, var inställd så det var bara att bege sig hemåt. Fast innan det gick jag till gymmet och pumpa mina fin fina molusker!!!! Gosh vad stark jag är, skulle kunna ta vem som helst i armbrytning! 

Nu ska jag duscha och sen är det TV kväll. Hoppade handbollsträningen idag för att jag var tvungen att plugga. Tagga fredag imorgon.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0