GODNATT

Är helt okej nöjd med min insats av pluggandet idag!
Får lite damp på denna datamusen (som jag får av alla bärbara, men denna är speciell) för att ibland när man kommer åt den förstorar/förminskar den bilden eller sätter text osv på olika ställen (detta hände x antal gånger när jag satt och skrev i word). Kommer nog dampa lite imorgon också, för att då fortsätter mitt äventyr med skrivandet på sexmissbruk, på word! Måste bara tillägga också att jag älskar att datorn har cam, som är bra och har roliga inställningar, som alla de nya bärbara med cam.

Nu är klockan to much och jag ska bara lägga mig tillrätta i sängen så kommer jag sussa gott.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0