8FEBRUARI



Heeeej! 
Det värsta med tisdagar är nog att vi har de tråkigaste lektionerna (bl.a spanska), samma gäller onsdagar, men vi slutar tidigt.. Jag har i alla fall bestämt mig för att lämna 5 år spanska kunskaper bakom mig och rikta in mig på Mandarin, kinesiska. Ser framemot lektionerna, i början i alla fall, sen får vi ser hur det går. Skönt att det bara håller på 1 år och det ska/borde jag klara av. 

På tal om i-valen har jag bestämt mig för 4 av alla 27 kurser jag vill söka. Företagsekonomi, rättskunskap, etik och livsfrågor och idrott-bollspel, dock har jag ingen aning om vilken ordning jag vill ha dem och det ska in imorgon. De 3 första är väldigt bra att ha i livet, idrott-bollspel valde jag bara för att få lite mer än bara 1 idrottslektion i veckan.. Jag har sån beslutsångest

Efter skolan träffades några av tjejerna hemma hos Emma och mös, och sa hälsade henne en bra resa i Afrika. Är jätteavundsjuk!! Innan jag dör ska jag varit i minst ett land i varje världsdel och jag har Sydamerika, Afrika och Australien kvar och Antarktiskt om dem nu vill räkna det som en världsdel.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0