5FEBRUARI

Och grattis mamma!

Dagen började med frukost på sängen som innehöll bl.a morotskakan jag gjorde igår, med glasyr som jag improviserade. Eftersom vi inte hade någon Philadelphiaost använde jag istället Gräddfil & Creamfresh. Jag la i riven citron och citronsaft (behöver nog inte skriva att jag la i florsocker eftersom det är så självklart?). På morgonen fick hon en värmeljushållare.

Under dagen städade jag mitt rum (finally!!) och så gjorde vi i ordning oss och åkte in till Göteborg och gick på bio, Cornelis. (Innan tog vi en super go fika på ett underbart ställe där jag är stammis - Espresso House, love love love).
Damn vad jag gått på bio sen jag kom hem från Dubai, ups..
Jag hade mina ''fördomar'' om filmen, att den skulle vara dålig och att det bara skulle vara äldre människor där. Jag hade rätt om en sak, att det bara var äldre där, men filmen.. Den var faktiskt riktigt bra gjord, really impressed!

Efter filmen åkte vi till en restaurang vid Korsvägen, Eat heter den. Riktigt god mat Eat there! Där fick hon kopparna och blusen vi, jag och pappa, köpte tidigare i veckan. 

Jag blir som ett barn på julafton när någon fyller år och jag ska ge bort en present. Nu måste jag lägga mig i sängen och sova, verkar som jag sovit alldeles för dåligt de senaste nätterna så att jag åka på en riktigt taskig förkylning idag.. Hoppas det värsta försvinner till imorgon för då är det match, kalas och plugg som står på ''what-to-do'' - listan.

Glömde kameran i bilen hela dagen, ber så hemskt mycket om ursäkt för min usla uppdatering med bilder. Jag lovar, jag ska ta igen det!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Du får väl skyla förkylningen på kalaset!!!!!!!

2011-02-06 @ 09:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0