3FEBRUARI

Samtal mellan mig och Hanna på Facebook chatten. Vi satt och pratade lite om vad som hänt osv, som ett vanligt samtal, tills jag får Bonde Roger på hjärnan, när han badar i sitt badkar, och skriver det. Som svar får jag:

H - ''HAHAHAHA! Rogge min kärlek!''

K - ''Rogge'', hahah, Hanna! Vad är det för SMEKnamn?''

'H - 'Mhm, tänk att dela badkar och vatten med honom,
blurp så fiser han och säger att han fixat bubbelpool och
ler sitt charmiga leende så att den sträva rödlätta mustachen
hamnar på sniskan och så lutar han sig bakåt och masserar
hårbotten och tycker han är den sexigaste varelse på jorden :):)
Ett SMEKnamn jag kom på när vi MYSTE i badkaret''

K - ''HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag dööööööör inte lite åt dina historier..''

H -''Plupp så bubblar ett litet rött hårstrå upp till ytan och så
ler han sådär gulligt igen och säger att det kom från hans kanonkula''

H - ''Mhm säger du och lägger det lilla hårstråt i ett blommigt
kuvert och förvaltar under kudden, ett minne till de dagar
då Roger ränner ute på nätterna och du bara längtar och
längtar och längtar och kan åtminstånde dra det lilla rödlätta
hårstråt mot kinden och dra ett djupt andetag och tänka: yes!
jag har tamejfan hittat mannen i mitt liv"

Jag sitter fortfarande och skrattar åt detta hon skrev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0