23FEBRUARI

Jag har verkligen tappat all min motevering till att lägga tid på skolan. Timmarna bara rinner iväg och jag behöver hjälp. Facebook och bloggar tar upp min tid och jag hatar det!
Givetvis är mamma på möte och kommer hem sent ikväll och pappa har innebandy.. Imorgon slutar jag sent och det gör inte saken så mycket bättre, jag får lämna in det när jag vill, men det blir ju så pinsamt och genomskinligt om jag inte lämnar in det denna veckan. Efter varje SH lektion har jag sagt att jag ligger bra till, att jag bara har de två sakerna kvar, men i själva verket har jag knappt jobbat någonting på det. Yes I know, jag har bara mig själv att skylla, men ändå..

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 22:00:13
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0