22FEBRUARI


Håhå, nöjd tjej med sin nya dator! 
Det var lite krångel med utlämnandet för mig och min dator för att jag inte stod med på den listan.. Men, som ni märker fick vi löst det, thank God for that!

Hade jag inte bytt linje hade jag inte suttit med detta fina ting idag, för det är så att Teknik och Samhäll/Media får inte datorer, fråga mig inte varför men jag är lyckligt lottad! (och dom är eeegda!) Det ''roliga'' är att esteterna får datorer, dom som inte ens behöver det, haha!

Sitter och studerar, håller på att bli klar med SH arbetet, tror faktiskt inte att det är så mycket kvar. Ska vara inne på fredag och jag har gott om tid.
Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0