"WHAT'S GOIN ON.."


När jag såg detta klipp rullade några tårar ner. Jag tycker så synd om Jonah Mowry och skulle vilja ge honom miljoner kramar för att han är så modig och vågar gå ut med något sånt här. Han är en av många miljoner barn som mår dåligt p.g.a mobbning. Efter att jag sett klippet scrolla jag ner för att titta på kommentarerna och jag blev verkligen arg, rasande, ledsen (you name it) på kommentarer som
"hahahahaha my daily LOL go jump in front of a train hahahahaha" och "Id like to see you do that to someone in real life, pussy." Hur i hela friden kan människor vara så känslokalla?? Jag mår illa när jag ser såna kommentarer! Att människor inte har någon moral i kroppen. Att andra människor kan "må bra" av att trycka ner någon..!
Efter del läsande av kommentarerna under Jonah's film upptäcker jag denna filmen, det måste vara det finaste som gjorts, någonsin!!

Tänk om hela världen kunde bestå av såna fina människor!

"
you are amazing! everyone should be like you, we all know that jonah is not faking and you might not know him but you still care about him, im with you like the others here! you just inspired me to and now I like you more than I like myself because you are must be a good person, respekt <3"
Kommentar från youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0