8AUGUSTI

Känns så otroligt skönt att vara hemma igen, efter totalt 294,65 mil med bil och 200 mil tåg (400 mil tur/retur). Visserligen kom jag hem igår, men så fort jag kom hem tog jag på mig träningskläderna och tog en runda med Paboo. Direkt när jag kom hem åkte jag in till gymmet med Hannah. Det var verkligen efterlängtat och välbehövt för jag har nog aldrig ätit så mycket som jag gjort veckan i Norge. Allt är frukostens fel..
Kvällen spenderade jag med Emma EÖ & Paboo, jag tog ett kvällsdopp (Emma fega ur..) sedan gick vi hem till Paboo och kikade på skräck.. Eller jag kollade inte så mycket sitter för det mesta med händerna framför ansiktet och gör små springor mellan fingrarna så jag ser 1/10 del av TV, hehe.

Vaknde upp hos Paboo, åt frukost och sedan träffade jag Josse med picknick. Vi skulle egentligen paddlat kajak men det blåste mycket och regnet trängde sig sakterliga på så att det blev ingenting med det..
Nu väntar middag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0