5MARS

Hejsan! 
Skolan var som vanligt idag, tråkiga tisdag. Ännu värre var det att vi hade spanska muntligt prov och redskap på idrotten (redskap är inte precis mitt starkaste ämne i idrott). Efter att jag kommit hem från skolan satte jag mig ner och pluggade därefter träning. Idag hade vi ''speciall'' träning, den var bara inriktad på kanter och linjer och han som tränade kanterna var ingen mindre än Tommy Atterhäll, kanten i Aranäs (elitserien). 

På tal om träning har jag precis skickat iväg en ansökan för mig, Paulina och Rockie till tennis, hoppas verkligen att de svarar! Speciellt eftersom jag ska gå ner mig till bredd i höst och dom kommer bara tränar 2 ggr/veckan, vilket jag, tycker är lite. Så om jag kommer med på tennisen ska jag köra det också, ska bli kul att få gräva fram sina nedgrävna talanger som vill komma upp till ytan, haha! (Har nämligen spelat tennis för några år sedan).

Sen vill jag bara flika in att jag har Bryssel ansökan imorgon. Jag satsar inte järnet för att få åka dit hela 2:an, men visst, det skulle vara riktigt kul!

Så, nu blev inlägget mycket längre än jag trott, så jag stoppar här. 
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0