4APRIL


Ingen inspo till att blogga @ all.. Försöker just nu bli av med min förkyldning och få upp motiveringen för att träna och plugga igen. Så fort jag hoppar över någon träning tappar jag jättemycket så tills jag fått allt tillrätta, vilket säkerligen blir imorgon, så får bloggen vila. (Jag tror nog att ni har stor trivts med mitt Justin Bieber skämt inläggen nedan). Har som tur är inte alls mycket plugg denna veckan, bara en geografi debatt på fredag så jag trivs som fisken i vattnet. 

Dags att läsa lite i min fina bok - The Last Song. Hajdåå!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Så tråkigt att Du är förkyld.... och saknar motivation..... Kanske Du blir bättre motiverad.... om Du chattar med din morbror. Han vill ha tag på Dig.

2011-04-05 @ 14:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0