16APRIL

Hej kamrater! Hur mår ni? Jag mår bra, men fortfarande lite seg efter natten.. Igår var jag, Paulina, Roxane & Camilla på lokalfest i Göteborg, Berg 211. Vi startade lite smått hemma hos mig innan vi kilade iväg. Det blev mycket dans så det känns i benen idag.. Var hemma vid 03:30 och somna bums jag la mig i sängen. 
''Imorse'' när mamma kom och försökte väcka mig sa hon: Kristin ska du inte gå upp, klockan är 13:30!
Själv trodde jag att det var skola och flög upp ur sängen! Men, det visade ju sig att det var lördag och nästa vecka har vi lov!!

De få timmarna jag varit vaken har jag lyssnat på Melissa Horn och städat lite här hemma. Om någon timma ska jag och mamma åka och hälsa på morfar. Efter det möter jag upp Hanna och åker hem till hennes pappa i Lerum och spenderar natten där. 

Ciao!

Wuhu, såg just att det är exakt 1 månad kvar tills jag fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0