DUBAI 26/12 - 8/1



Har tjatat hål i mamma's skalle om att jag vill att vi åker till New York över jul, men har fått tills svars att alla är ju där då och att det är försent att boka nu..
Så vid middags bordet drar jag upp det igen, varför vi inte kan åka dit och jag får samma svar. Då får min bror en idé om att vi ska skriva två resmål vi vill göra någon gång inom den närmsta tiden (året/åren). Jag och Philip skriver USA på våra och mamma och pappa skriver Dubai, ingen av mig eller Philip förstår varför båda vill dit. Min kommentar är: ''Det märks ju att ni är gifta eftersom ni står fast vid att båda vill åka till Dubai''.

Och för bara någon timma sen fick jag reda på att vi ska åka till Dubai i Jul, 26/12-8/1, ser riktigt framemot resan! Här är några bilder från hotellet, kunde inte få stora bilder men jag hoppas att dessa duger väl.
Bilderna på rummen är det rummen vi ska bo i, ser helt okej ut.. Ser underbart okej ut!
Längtar redan tills vi åker dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0