25SEPTEMBER


Sweet!
Har tvättat mamma & pappa's bil(ar) idag och tjänat pengar, kändes bra att stoppa ner pengarna plånboken nu. 

Ska plocka lite på mitt rum igen ogillar verkligen veckodagarna som förstör mitt rum med böcker, kläder överallt osv. Hinner bara hem slänga av mig kläderna, dra på tränings kläderna. När jag kommit hem efter träning står det en träningsväska kläder överallt och det fylls bara på mer och mer för var dag och tanken som går i huvudet är ''Åh, jag orkar inte städa nu, jag tar det imorgon istället'' (även fast jag vet att jag inte kommer hinna eftersom alla dagar är desamma..)
Efter jag plockat på mitt rum, pluggat lite ska jag hem till Paulina och mysa.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0