22SEPBEMBER


13:37

Hemkommen efter en lugn och kort dag i skolan, onsdagar är rätt goa ändå. I morse kände jag verkligen att det var höst! Tog på mig en av mina tjockaste tröjor + skinnjacka. Inte ens när jag klev av bussen efter skolan kände jag att skinnjackan skulle tas av, då är det äntligen höst! Får alltid en extra mysig känsla på hösten som inte går att förklara men jag är nog inte den enda som upplever denna känslan?
Nu ska jag läsa slutet av en bok i engelskan som vi har innehållstest på imorgon, fun! Jag har bestämt mig för att satsa extra mycket på engelskan nu, hur ska det annars gå när jag flyttar till New York? Grunden kan jag, såklart, men jag måste bli mer säker på språket och våga prata det mer, det ska jag satsa på.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0