15SEPTEMBER

För er som följt min blogg sen i Januari/Februari kanske kommer ihåg att jag köpte denna Canvastavlan, jag fick hem den någon vecka senare och sen har den stått här i mitt rum bakom dörren i en liten rulle. Men för 2 veckor sen ganska exakt lämnade vi in den för att den skulle spännas upp och nu sitter jag här förväntans full att dom skall höra av sig om att den är klar så att jag kan få upp den på min vägg någongång!!

Men jag sitter inte bara här och väntar på att dom ska höra av sig, utan även på vad jag ska ha på mig i kväll!? Det är nämligen så att det är 'fest' för alla 1:or och uppåt, Inspark som dom kallar det. Jag fick ett tips av Lisa & Paulina, men det känns konstigt.. Dock är jag ju inte fixat och har ingen aning hur jag ska ha hår/make up. 
We'll see how this ends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0