13SEPTEMBER

Är så arg att jag skulle vilja riva hela huset!
Inte nog med att jag fick dålig sömn, mitt klädval var fel, medie saken var sparad på Andreas konto som jag inte fick tag i och det ska vara helt klart imorgon! När jag väl får tag på det är det bara 5 minuter kvar på lektionen. Jag sparar det på fronter så jag kan fortsätta att skriva hemma. Jag ringer mamma och då har hon med sig sin dator till jobbet, den enda med Microsoft Word, och den enda som kan öppna programet. Men hon säger ändå att pappa's dator har Word, men nej nej. Jag kokar över!
Blev så arg att jag slängde telefonen i golvet, synd att den klarade sig..!

Nu ska jag in till Kungsbacka igen för att hämta mamma's dator, detta gör mig galen, vill bara ligga i min säng och dra täcket över huvudet idag. Bara se allt passera för just nu bryr jag mig inte ett skit om någonting!

Jag hatar måndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0