FOTO HELG

Helgen har vart underbar! I fredags kväll när jag kom upp åt vi god mat och kollade lite på Pirates 1. Vid 00.00 snåret låg vi och sov i varsin säng, det var nog den skönaste sömn jag fått på riktigt länge!
Vaknade riktigt tidigt (och för en gång skull utvilad) på lördag morgonen. Bestämde ganska tidigt att vi skulle ut och fota, men vi kom inte iväg försen vid 15:00-15:30, men vi fick till ett par riktigt bra bilder! På kvällen åt vi kina mat, kollade på Hide and seek och även slutet av Pirates.
Vaknade upp utvilad, men lite senare än gårdagen även idag bestämde vi oss för att fota, men på Hannas tomt, riktigt bra höst bilder blev det, hoppas jag kan få dom så snart som möjligt av Hanna så jag får lägga in några här!

Nu är klockan mycket, jag är trött, jag måste duscha och hinna läsa något mer kapitel i min bok, den man Älskar, som nu blivit hejdundrandes intressant! 
Goden night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0