5OKTOBER

Ni får ursäkta mitt otroligt tråkiga uttryck men ''jag måste plugga'', får hoppa över träningen idag så nu måste jag plugga och få bra på provet så att det är värt det (att missa träningen).
Ni får även ursäkta mig för att jag är så dålig på bilder, men det går som min statistik på bloggen. När det finns bilder är titta på har jag många som kikar in (och då går det uppåt), men sen när veckan börjar om på nytt, bilderna är slut och plugget drar igång går det neråt. Men samtidigt har väl antagligen alla plugg så vem hinner sitta och läsa bloggar? Och vem vill bara läsa om ''idag har jag pluggat''?`Ganska boooring, or?
Kunde inte låta bli att leta efter en bild. Skåne 2010.
Åter till no studierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0