7NOVEMBER

Min helg på några rader.
Fredag: Rensade både min och mammas garderob (hittade riktigt snygga & användbara kläder i hennes, ut med det gamla och in med det äldre!) Åkte sedan iväg och ''slängde'' kläderna (dom säljs eller skänks bort) och sedan gymmade jag. Fredagen blev en hemma kväll, var helt slut i kroppen så det var familjemys som stod på listan.

Lördag: Felicia kom hem till mig vid 14:00 och mellan 14:00-19:00 gjorde vi ingenting, vi hade planer på att bara stanna hemma, men när det trillade in ett sms om fiesta ändrades planerna. Festen som mer var krök, var ytterst tråkigt. Det värsta var att nästa buss gick 2.5h senare, så där var vi fast, mitt ute i ingenstans. När vi väl skulle till bussen visste vi inte vägen till busshållplatsen, men till slut efter många om och men kom vi fram (tack till taxigubben som körde oss dit, utan dig hade vi inte kommit hem!♥) Nog om lördagen.

Söndag: Vaknade upp hemma hos mig (tack och lov), åt frukost, låg i sängen och kollade på tv till klockan 14:00. 15:00 var jag inne i Kungsbacka för att hjälpa till på herrarnas match (eliteserien), Aranäs - Redbergslid 30-30. Nu är jag hemma och nu är det tv kväll och imorgon börjar skolan, lovely!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0