21NOVEMBER

Mina söndagar brukar inte innehålla så mycket ångest, men idag var det ångest söndag högt upp över öronen! Varför har lärare en tendens att lägga alla inlämningar och prov på samma vecka? På tisdag ska vi lämna in en hemtenta om media och på onsdag har vi samhälls prov, politik. Jag är egentligen inte speciellt upprörd över dessa två saker, det är mer att jag precis lämnat in två inlämningar (geografi & svenska) och jag var helt slut efter det. Sen kom det mer..

Jag och min bror ställde oss och gjorde kanelbullar så nu luktar det gott i hela huset. Medans vi bakade lyssnade vi på September – Mikrofonkåt (som jag tipsade om igår) och dansade runt i köket.
Nu för att varva ner lite lyssnar jag på Rihannas nya Rihanna – California King Bed. Tyckte att hel heten av hennes album var sådär, men denna var en top 3 låt.

Nu är bullarna klara och strax är det tv dags (Starke man, Parlamentet följt av söndags film) med familjemys.
Bilder kommer senare ikväll eller imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0